pondělí 7. února 2011

co jsem udělala v lednu

dečka
Zkusila jsem háčkovat dečku, podle časopisu PŽ. Původně měla být větší, ale já jsem ji zmenšila.

polštářek
polštářek
Tenhle polštářek mám po své babičce. Ještě do něj musím ušít nějaký pytlíček na bylinky. Nejspíš do něj dám levanduly, ale musím počkat až vykvete.


žehlička
Z téhle žehličky mám velkou radost, protože mám ráda starodávné věci. Našla jsem ji ve spodním regále ve sklepě. Je po manželově babičce. Zub času už se na ní podepsal, proto mi ji manžel musel očistit, jelikož byla hodně rezavá. Musím říct, že dřívější hospodyňky měly žehlení hodně pracné, protože žehlička je dost těžká.

košík
košík
Dlouho mě lákalo pletení z papíru, tak jsem si to vyzkoušela. Musím se přiznat, že uzavírka mi dělala problém. Na první pokus si myslím, že to nedopadlo tak strašně.

Žádné komentáře:

Okomentovat