pondělí 28. března 2011

pečeme a šijeme


Vyzkoušela jsem hrnkový chléb. Všem velmi chutnal.


Recept na plněnou veku, jsem našla na blogu u Blanky.
Veky byly velmi dobré, jen se po nich zaprášilo.


Ušila jsem si malého zajíčka.


Kdysi dávno jsem si koupila plastová vajíčka. Vajíčka byla melírovaná a moc se mi nelíbila, tak jsem je obháčkovala.
Teď vypadají daleko lépe.


Tyhle zápichy jsem si koupila v Tescu.


Na Vánoce jsme s manželem dostali od starší dcery puzzle. Do skládání se mi moc nechtělo, manželovi už vůbec ne. Nakonec jsem se rozhodla, že se poskládat musí, tak s velkou pomocí starší dcery, jsme ho složily.
Tady je výsledek.


K Velikonoční výzdobě, jsem se rozhodla ušít si ovečky. Ještě mám nastříhanou jednu. Doufám, že ji do Velikonoc stihnu dodělat.

Žádné komentáře:

Okomentovat