sobota 11. června 2011

od všeho něco

Při úklidu na půdě jsem narazila na tyto dvě věcičky - džbánek a petrolejovou lampu. Mám z nich velkou radost, škoda jen, že můj muž se mnou tento názor nesdílí, pro něj je to staré harampádí, které patří do popelnice. Ovšem já už místečko pro lampu mám, bude stát na krbu.
Tenhle košík jsem upletla pro sestru.
Další dva košíky jsem upletla pro manžela na cédečka. V košících vypadají daleko lépe než volně položené. Košíky ještě nic moc, ale snad to bude časem lepší.
Pnoucí růže - mám ji moc ráda a navíc krásně voní.

Další pnoucí růže. Letos jim dala zima hodně zabrat, tak jsem je musela dost ostříhat.
Takto zatím vypadají malé borůvečky. Na keříku je jich poměrně hodně, tak uvidíme jestli dozrají.
Kromě toho, že pracuji na stejném polštářku, jsem uháčkovala i chňapku. Nakonec jsem ji darovala sestře, které se moc líbila.
Srdíčko - opět pro sestru.

Žádné komentáře:

Okomentovat