neděle 31. července 2011

trochu háčkování

Trochu jsem si hrála s háčkem, tak jsem si udělala pár žlutých růžiček. Tohle vzniklo v mezičase, kdy jsem vyndala ze spodního šuplíku rok starý restík, který teď dodělávám.

Tohle je dodatek, který mám pro kamarádku k svátku, tak jsem láhev trochu ozdobila.

Tahle chňapka se vlastně skládá ze dvou. Nejdřív jsem uháčkovala šestiúhelníkovou chňapku, bohužel je trochu menšího rozměru, tak jsem uháčkovala ještě chňapku čtvercovou a tuhle jsem na ni našila.

Opět zkouška jednoho košíčku na hygienické potřeby.

Takhle dozrávají borůvky. Bohužel nedozrávají najednou, takže ani z té malé úrody co je, nemůžu upéct koláč.

Příroda je mocná čarodějka. Mám bílé a růžové Kaly, ale žlutou jsem neměla. Letos se najednou v záhonku objevila i žlutá.

Tuhle skalkovou růžičku jsem dostala od kamarádky k narozeninám. Myslela jsem, že zimu v záhonku nepřežije, ale přezimovala a odměnila se květy.

Třapatka nachová i se čmeláčkem.

A další kytičky..

Žádné komentáře:

Okomentovat