sobota 5. listopadu 2011

háčkuji a háčkuji

Háčkuji a háčkuji..

Stále pracuji na přehozech na křesla, 130 čtverečků už mám sešito, teď už jen dělám lemy. Když mě přehozy přestanou bavit, tak se pustím do něčeho jiného.

A ještě jednou dýně.. Tyhle jsem háčkovala pro mou tetu, které se strašně líbily ty moje.

Uháčkovala jsem si další chňapku, opět v barvách letošních Vánoc. Protože jsem chňapku uháčkovala z příze Glorie, tak je tenší, proto jsem ji podšila.

Hvězdičky, jsem viděla na blogu u Denisky a moc se mi líbily, tak jsem si jich pár udělala. Tímto jí děkuji za inspiraci.

Od háčkování jsem si na chvilku odskočila k šicímu stroji a ušila tyhle dva medvídky. Ještě bych si chtěla ušít skřítka, tak doufám, že se k němu dostanu. Látky už jsem si objednala.


Přeji Vám krásné dny a mnoho úspěchů a nápadů při Vašem tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat