pondělí 18. června 2012

Udělala jsem si radost

Předm Vás všechny moc zdravím a děkuji za milé komentáře, které mi vždy udělají radost.

Každá z Vás si občas určitě udělá nějakou radost, kdy si třeba koupí něco pěkného na sebe, nebo pro potěšení.
To jsem udělala minulý týden..... poslední dobou se mi líbí bílá keramika . Nejvíc se mi líbí ta od Lenky Hložkové.
Tak jsem si objednala svícínek.....na něj jsem měla spadeno již delší dobu. Odolávala jsem a odolávala.....
ale nešlo to....už je můj!!!
Lenka mi ho hned poslala a ještě přidala krásné srdíčko. Tímto jí ještě jednou moc děkuji .
U svícnu určitě nezůstanu, už mám vyhlédnuté další kousky.

A tady je ten můj vyhlédnutý svícínek a srdíčko.
No uznejte , není krásný...... Lenička je prostě šikulka.

A tady je svícen na svém místečku. Zdobí stůl v jídeně.
Teď vidím, že svíčka je na fotce trochu nakřivo.


A ještě jedna ozdoba jídelny..... tohle srdíčko mám od Verunky.


Přeji Vám plno pohody v těchto krásných dnech . Užijte si sluníčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat