úterý 10. července 2012

Obrovská radost

Včera u nás zvonila paní pošťačka a přinesla mi balíček. Některé z Vás ví, že se na mě usmálo štestí
v soutěži u Blanky.
Když jsem nakoukla k Blance kdo asi vyhrál a uviděla své jméno, bylo jen ....ha a s pusou otevřenou
jsem nevěřícně zírala. Ještě štěstí, že zrovna v mé blízkosti nikdo nebyl.....to by byla podívaná.

Proto chci ještě jednou poděkovat ...Blani moc děkuji za krásnou cenu, mám z ní nepopsatelnou
radost!!!
Jsem ráda, že jsem díky tomuto virtuálnímu světu poznala spoustu dobrých přátel , moc si toho vážím!!!

A teď k onomu balíčku.... uvnitř byla výhra a ještě něco....dopis od Blaňulky, ale ten neukážu, je jen pro mě.



A tady je na svém novém místě.



A ještě jednou





Děkuji Vám za předešlé komentáře a přeji krásné a pohodové prázdniny, spoustu pěkných
prožitků s těmi, které máte rádi.


Teď Vám prozradím, že také chystám soutěž......jelikož jsem ovšem typická váha, tak
jsem dlouho zvažovala jakou cenu dát. Po dlouhém zvažování a převažování to mám.....
teď se cena nachází ve stádiu výroby ( chvíli mi to potrvá ) , ale bude...

Mětje se krásně!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat