sobota 29. září 2012

Košíčky a podzimní výzdoba

Moc Vás všechny zdravím a děkuji za milé komentáře.

Tak nám začal podzim, u nás je zatím pěkně a teplo.
Na zahradě je to poznat, listí zlátne a opadává ze stromů,
kvetou poslední kytky, stmívá se daleko dříve .....
Pravý čas pro tvořilky, ikdyž stále něco tvoříme, teď toho
času bude o něco víc.

Já jsem opět odskočila od kosočtverečků ( takže deka zase odložena)
a uháčkovala dva menší košíčky pro mé dcery,aby měly kde odkládat
své drobnůstky,které nosí každý den.




A teď trochu pdzimní výzdoby u nás



Tady jsem doplnila krásný růžový vřes, který později dám na zahradu

Tohle je z předsíně

A ještě Vám chci ukázat kousek duhy uprostřed oblohy za hezkého počasí


No a náš Čikouš....včera si hrál na schovávanou....


Jsem tady...

A nejsem ...hledej.....


A jsem tady...kuk....



Přeji Vám krásný víkend, krásné počasí a hlavně ať potkáte jen samé dobré lidičky.
Mějte se.
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat