pondělí 25. února 2013

Od nás

Všechny Vás zdravím a přeji hezký den.
Moc také děkuji za krásné komentáře.

Dnes u nás opět fouká silný vítr, po sněhu kromě pár hromádek není ani
památky. V neděli pršelo, takže se sníh ztratil brzy.
Teď se ukázalo i sluníčko, jé jak já se těším na jaro.

Opět jsem nevydržela a od deky zase odběhla jinam.
Tentokrát jsem si uháčkovala novou klíčenku.



A také jsem trochu pekla, tentokrát muffiny ....na sladko i slano....

Na slano, recept dávat nebudu, všechny jej určitě znáte.

A ještě na sladko, tentokrát s čokoládou a banánem. Musím se přiznat, že po tom co mi
oznámili, že mám cukrovku, tak jsem sladké jíst přestala. Tentokrát jsem, ale zhřešila
a jeden ochutnala. Jsou moc dobré....ale ne pro mě...no nic ....


No a jedno překvapení. Rozhodla jsem se, že jak se říká půjdu s kůží na trh a ukážu Vám
jak vypadám...no nic moc,ale to už nezměním...jsem jaká jsem.....
Fotečka nic moc ,ale snaha byla.




A pro potěšení Vám posílám kytičku, poslední lońské růžičky.


Mějte se krásně a užijte si další dny v klidu a pohodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat