čtvrtek 14. března 2013

Tvoření a mlsání

Přeji Vám krásný den.

U nás je zamračeno , dokonce pod nulou a fouká stále silný vítr.
Ale už máme opět o něco blíž k jaru, tak je to přece jenom veselejší.
V minulém článku jsem Vám slíbila ukázat něco z mého posledního tvoření.
Tentokrát jsem háček na chvíli vyměnila za jehlice a pletla bačkůrky
a ponožky pro dvě malinkaté princezny.



A ponožky pro druhou princeznu..


Teď něco z víkendového mlsání.
Je to až neuvěřitelné jak ten čas letí.
V pondělí oslavilo mé nejmladší dítě své krásné dvacetiny. Menší oslava proběhla v neděli.
A teď něco z pečení....
Opět medový dort podle receptu od Jitušky. Žádné velké zdobení jsem nedělala.


V časopise Praktická žena jsem kdysi objevila recept na americké cookies, tak jsem vyzkoušela
a jsou dobré.


Na blogu u Helenky jsem našla recept na jogurtové sušenky, jsou opravdu dobré, jen se po nich
zaprášilo. Příště udělám hned dvojitou dávku.


Tak pro dnešek je to vše.
Příště opět něco z tvoření.
Mějte se krásně a přeji mnoho inspirace pro Vaše tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat