čtvrtek 4. dubna 2013

Slečna zaječice

Zdravím všechny návštěvníky mého blogu a přeji krásný den.

Dlouhou dobu se mi líbí různí zajdové, proto jsem si chtěla jednoho
také ušít. Původně byl v plánu již loni, ale nějak na něj nezbyl čas.
Až letos, když jsem u Vlastičky viděla její krásné zajdy jsem se konečně
rozhoupala. Takže Ti Vlasti moc děkuji !
Po ušití zajdy jsem přemýšlela jestli to bude kluk nebo holka.
Popadla jsem háček a bylo rozhodnuto....
A tady je výsledek mé práce....



a nakouknutí pod sukýnku....


Letošní svátky jara jsem moc nezdobila, dostalo mě počasí, ty hromady sněhu mi tam prostě neseděly.
Takže nic velkého, jen pár větviček na stole.



Nějak už tu zimu nemusím, chybí mi energie a sluníčko nikde.
Pro dnešek se s Vámi loučím .

Mějte se krásně a snad už brzy to sluníčko bude.

A rozloučím se fotkou našeho Čikouše, který se nechal vyfotit, teda jen jednu fotečku a dost.

Žádné komentáře:

Okomentovat