středa 29. května 2013

Něco málo od nás

Všechny Vás zdravím, přeji krásný den.
U nás po dlouhé době svítí sluníčko, ale asi to nebude trvat
dlouho, podle předpovědi se má počasí opět pokazit.
S tím se bohužel nic dělat nedá, jen musíme doufat, že
kroupy už nepřijdou.
Dnes Vám chci ukázat jak kroupy poničily listy kytek.





Nejvíc ze všeho to odnesla skalka, i když se už začíná trochu zelenat už nekvete. Květy byly úplně
ubité.


A teď něco veselejšího..... pár dárečků, které jsem dostala k svátku.


Po klícce jsem toužila už delší dobu, ale že ji dostanu k svátku to mě vůbec nenapadlo.

A ještě jedna fotečka jak je klícka zdobená.

Ptáček je tam dán jen pro fotečku, ještě to musím doladit.


A mám svoji Adélu....no , ještě mi nestraší na věži....určitě si vzpomenete na film Adéla ještě nevečeřela...
Tak já dostala jednu masožravku, zatím je malá, ale doufám, že se jí u nás bude dařit....
....no snad z ní nevyroste nějaký žrout a neslupne nám našeho Čikouše....


Pro dnešek je to vše, mějte se krásně a všem Vám přeji, aby se k nám to sluníčko přestalo chovat macešsky
a začalo nás krásně hřát.


Pro potěchu jsem si do džbánku dala jednu pivoňku, bohužel doma rychle uvadá, což
je velká škoda. Jsou krásné....

Žádné komentáře:

Okomentovat