úterý 11. června 2013

Kroupy podruhé

Přeji Vám krásný, i když u nás upršený den.
Letos se k nám sluníčko chová opravdu macešsky. Na chvilku nás
pohladí svojí teplou dlaní a vzápětí se od nás odkloní.

Letošní jaro je divné, příroda nám ukazuje co vše dokáže.
Tak i u nás jsme dostali druhou dávku kroupů a tentokrát
o něco větších jak byly minule. Ale stále jsme na tom lépe
než Ti co přišli o své domy, kterým velká voda vzala vše.

Kroupy byly tentokrát doprovázené dost silnou bouřkou a přívalovým
deštěm.

A teď pár foteček...




A pohled na zahradu....


Skalka se pomalu vzpamatovávala z minulé nadílky a teď ......


a pokračujeme.....


Myslela jsem, že jahody po minulé nadílce nebudou, ale byly....
Jakmile přestalo lít, obula jsem holínky a honem posbírat ....
Včera ještě sklizeň byla, teď už to bude horší.....


Snad jsem Vás moc neunavila.....pro potěšení aspoň kytička kosatců jak krásně kvetly.



Aby jste si nemysleli, že jen brblám na počasí.....něco i tvořím...
....tentokrát jsem umotala malou dečku na stůl v obýváku.


Nafotila jsem ji dřív, teď dělám na dárku pro kamarádku, ale to zase příště.

Přeji Vám vše dobré a snad už to lepší počasí přijde.

Žádné komentáře:

Okomentovat