pátek 28. června 2013

Udělala jsem si radost

Přeji Vám krásný den, i když u nás zamračený.
Počasí si s námi dost zahrává , přemýšlím zda se letos vůbec
nějakého pěkného počasí dočkáme. No necháme se překvapit.

O tom , že se mi líbí keramika od Lenky Hložkové jsem již psala.
Doma již některé úžasné věcičky mám , ale přesto jsem ještě
nějaké chtěla. A tak jsem si udělala trochu radosti.
Včera odpoledne mi přišel balík a Vy můžete nakouknout co v něm bylo.



O džbánu jsem přemýšlela delší dobu, jen jsem si nemohla vybrat, Lenka jich má tolik....
Postupně přibyl talíř na noze, miska a mistička, třeba na maliny, které teď začínají zrát.
A jako dárek jsem od Lenky dostala svícínek i s kahánkem.


To se bude krásně svítit.
Keramika je prostě krásná ,určitě není poslední.....

A ještě něco z tvoření, ušila jsem si menší běhoun do jídelny.
Viděla jsem je na blogu u Lenky včelky a moc se mi líbily. Můj sice není
tak dokonalý jako šije Lenka , ale mi to nevadí.


Fotky jsou nic moc, ale doma je málo světla.

A něco za zahrady...







Takhle otráveně se tváří náš Čiko, když se nedá jít ven...

...nechej mě ,fotit se nebudu a basta......

Tak to je pro dnešek vše.
Přeji Vám krásný víkend, pokud se chystáte na dovolenou, tak šťastnou cestu.
A nesmím zapomenout i na děti, těm přeji pěkné vysvědčení a pokud se trochu
nezadařilo, nic se neděje, příště to vyjde.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat