pátek 20. září 2013

Polštářky a taška

Přeji Vám krásný den.
S deštivým počasím je více času na tvoření a tak jsem
po večerech uháčkovala dva polštářky v podzimní barvičce.
Poslední zbytky Glorie ze které jsem kdysi háčkovala přehozy
na křesla.

Při focení mi svítilo sluníčko, bohužel jen na chvíli.



A ještě jedna taška.
Vyštrachala jsem ve svých zásobách jedno klubíčko , název nevím,
ale příze je taková trochu natahovací.


Pro mlsné jazýčky jsem upekla koko sušenky od Alis.
Úspěch byl velký, za chvíli byly pryč.
Tímto děkuji za dobrý recept.


U nás začalo právě svítit sluníčko , ale na dlouho to asi nebude, mraků je
na obloze spousta. Pro potěšení stačí i ta trocha .
Tak to je pro dnešek vše.

Přeji Vám krásný víkend , prožitý v pohodě s Vašimi blízkými.

Žádné komentáře:

Okomentovat