středa 4. prosince 2013

Připravuji se na zimu

Přeji Vám krásný den.

Zima nám pomalu začíná , proto jsem se rozhodla o něco
zvětšit svou vvýbavu.
Umotala jsem si další nákrčník a upletla bezprsťáky.
Tentokrát jsem zvolila červenou barvu.



Vše jsem dělala z Glórie, bezprsťáky jsou pleteny ze dvou vln, pro větší teploučko.

A protože se nám brzy stmívá, tak si po večerch svítím.
Nedávno jsem v Tescu objevila andělíčka, moooc se mi líbil a tak honem šupajdil
do košíku.
I radost si musíme občas udělat.


Hned si pod něj začala háčkovat dečku.....jak jinak....červenou.
Nějak mi ta červená k Vánocím patří.
Návod na hvězdu je od Blanky, které moc děkuji za inspiraci.


A takto pěkně svítí...

Ještě pohled na svítící okno...


Mějte se krásně a užíjte si adventní čas v pohodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat