čtvrtek 3. dubna 2014

Přehozy....

Zdravím všechny návštěvníky a přeji pěkný den.
Také Vám děkuji za Vaše komentíky, kterých si moc vážím.

Minule jsem slíbila ukázat přehozy.
Hotové čtverečky mám již delší dobu. Uvízla jsem opět na dodělávání.
Sešití šlo celkem dobře, ale obháčkování .....
....stále zbývá obháčkovat ještě jeden přehoz. Ale už se na tom
pracuje.


Celkem 126 čtverečků , spotřeba 1,3kg Glórie.




Z blízka....

Původně jsem chtěla přehozy světlé, ale nakonec jsem ustoupila.
Vzhledm k našemu povaleči by světlé asi moc dlouho nebyly.


A něco ze zahrady....
.....začíná kvést třešeň a ostatní stromy do rozkvětu nemají daleko.
Tak nevím, ale jak to tak vypadá letos asi uschnu....
....na prvního máje budou asi všechny stromy odkvetlé...


A včelky se snaží.


Pro dnešek se s Vámi loučím a děkuji za Vaši přízeň.
Mějte se krásně a ať se Vám vše daří.

Žádné komentáře:

Okomentovat