úterý 13. května 2014

Deka a polštářky.....

Přeji Vám pěkné odpoledne.

Za poslední dobu jsem neukázala nic ze svého tvoření.
Deku pro mladší dceru už mám hotovou a teď šmodrchám další.
Deka měla být původně na zahradu, ale prý by jí byla škoda.
Je háčkována z ovčí vlny kterou mi kdysi dala kamarádka, že už
z ní nic dělat nebude.
Nejdřív jsem chtěla plést svetry, potom jsem si to rozmyslela
a myslím, že jsem udělala dobře.
Deka je ze zbytků, takže rozměrově je menší, má 125 x 150cm,
ale krásně hřeje a to je hlavní.



K novým potahům jsem musela ještě dodělat přehoz na starý šuplík.


Také jsem trochu šila. Tentokrát polštářky.... zatím jen dva.
Chtěla bych jich ušít víc....časem....


U polštářku v pravo jsem se nedržela hesla - dvakrát měř a jednou řež....
...a tak jsem uřezela , chybami se člověk učí, pro příště jsem poučená....


Něco ze zahrady.....


Jeden keřík a každý květ bude jiný....


I já mám svůj plůtek.
Časem možná natřu, ale zatím se mi líbí tak jak je.


Třešinky opět porostly a sem tam se začínají červenat.


Pro dnes je to vše.
Mějte se krásně a ať se Vám daří při tvoření nebo na zahrádce.

Žádné komentáře:

Okomentovat