neděle 29. června 2014

Levandule a něco navíc.....

Přeji Vám pěkný den.

U nás včera konečně pršelo a dnes začíná.
Už to bylo zapotřebí, bylo velké sucho.
Takto vypadala zem.


Dnešní poslední červnový příspěvek bude o voňavé bylince,kterou
má většina z Vás ráda. Je to levandule, její vůně je nezapomenutelná.
Na zahradě ji mám také a ještě si další pěstuji ze semínek.
Letos ji suším na čaj i do polštářků, ale část jsem nechala pro včelky
a čmeldy, protože teď mají levandulové hody.


...ale i běláskům chutná....

Ti ostatní se fotit nechtěli, ale tomuto to nevadilo.



Toto je část levandule. Suším ji v jídelně.


Můj první pokus o levandulovou paličku.
Myslím, že napoprvé nedopadla zase tak špatně..... jen jsem měla širší
ztužku a nevyšlo mi na mašličku.

...něco ze zahrady...


Tentokrát jsem afrikány dala na poličku.
Loni mi je slimouši všechny sežrali.

A to je naše nová paprička.
Manžel má rád pálivé papričky, takže k feferonkám si přikoupil
i tuhle .

...úroda meruněk nebude velká, ale ta trocha už začíná zrát....


Největší radost mám z cuket.

Rostou pěkně.


Aby to nebylo jen o zahradě, tak i něco dobrého.
Upekla jsem eskymo řezy a jahodovo-malinové muffiny.


To jsou poslední kousky co se mi podařilo zachránit na focení.


.....tak doufám, že jsem Vás neunavila.

Pro dnes se s Vámi loučím, přeji krásné prožití prázdnin a dovolených.
Mějte se prima a příště něco z tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat