pondělí 21. července 2014

Od nás....

Přeji Vám pěkné odpoledne.
U nás panují stále vedra, teplota přes 30 stupňů.
Proto je nejlépe někde ve stínu a nebo u bazénu.
Tam jsem trávili celý víkend, co taky dělat v takovém vedru.

A taková teplota byla u nás na teploměru v sobotu na dvorku.


Jinak Čiko oslavil ve čtvrtek své sedmé narozeniny. A protože
k narozeninám patří dárek, dostal kromě pamlsků i hračku.
Byl z ní nadšený a vydrželo mu to i skoro celou noc. Já jsem
tedy nadšená nebyla. Ještě štěstí, že měl manžel noční a děcka
jej na hoře v pokojíku neslyšeli.
O půl třetí jsem to už nevydržela a balónek mu schovala na skříň.
Nejprve kňučel před skříní, potom šel prohledávat okolí.
Po hodině ho to naštěstí přestalo bavit a tak konečně ulehl a spal.
Nadšení z hračky nepolevilo, stále si ji hlídá a všude nosí sebou.

...no nepůjčím ti ji....to ani náhodou.....


..a fotit se taky nechci...

A teď něco ze zahrady.
Echinacea je velmi oblíbená bylinka i mezi hmyzáčky.



Čmelda s motýlkem si vůbec nepřekáží. Dokonce se čmelda schovává i pod
motýlí křídla.


A tomuhle koníkovi focení vůbec nevadilo.
Dokonce se točil na různé strany.




Takhle mi kvetla třezalka, a vyrostla tam kde jsem ji vůbec nesadila.
U rybízového keříku.


Teď už se suší na čaj.

Konečně vykvetl i venkovní ibišek. Sice jen jeden květ.
V tomhle vedru jsem ráda, že květy zatím neopadávají.


A na závěr kytička pro radost.


Doufám, že jsem Vás moc neunavila.
Přeji Vám samé krásné dny prožité se svými blízkými.

A příště něco z mého tvoření. Určitě ještě tento týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat