čtvrtek 18. prosince 2014

...něco z kostlivců...







Přeji Vám pěkný večer.

Minule jsem se zmiňovala o svých kostlivcích.
Nemám ještě vše hotové, ale doufám, že ještě něco stihnu.

Pro přítele mé mladší dcery jsem pletla ponožky.
A protože sem určitě nebude nakukovat, můžu Vám je ukázat.


Upletla jsem zrovna dvoje.
Doufám, že se Filipovi budou líbit.

Další kostlivec byla deka pro miminko.
Na tu je ještě dost času, protože miminko přijde na svět až na jaře,
ale já ji chtěla mít hotovou co nejdřív.



Takto vypadá z blízka.




Toto je mé letošní hala-bala zdobení perníků.
Poslední dobou perníky zdobily holky. Teď již bydlí jinde
a já se rozhodla upéct aspoň poloviční dávku.

Poslední fotečka je focená přímo ze dveří.


To je pro dnes vše.
Mějte se krásně, užijte si poslední adventní čas v klidu a pohodě.

Žádné komentáře:

Okomentovat