čtvrtek 9. dubna 2015

Pokračuji v šití

Přeji Vám pěkné odpoledne.

Nejprve Vám chci poděkovat za přání k velikonočním svátkům
a hlavně za komentíky . Mám z nich velkou radost.
Moc děkuji.

A teď k mému šití.
Tentokrát to byl mantinel okolo celé postýlky.
Měla jsem mantinel, který byl bílý a moc se mi nelíbil.
Tak jsem se rozhodla, že mu ušiji nový obleček a také bude hezky ladit
se zavinovačkou.


Našila jsem medvídky, aby byl mantinel veselejší.



Méďové se mi moc líbí.
Mimi je má na háčkované dece, na zavinovačce, budou i na povlečení
a zdobí mantinel i kapsář.

A právě kapsář je další kousek mého šicího snažení.



Tak teď už zbývá jen povlečení.

Doufám, že teď už to jaro opravdu přijde.
Včera nad naší ulicí kroužilo deset čápů. Než mi došlo, že bych je mohla vyfotit
byli pryč, ale já měla takovou radost, že jich vidím tolik pohromadě.

A na závěr kytička pro Vás.
Zatím mi vykvetla jen jedna narciska.


Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat