pátek 1. května 2015

1.MÁJ





Přeji Vám krásný páteční den a prodloužený víkend.

Nezapomeňte dnes na políbení pod rozkvetlou třešní.
No...my už máme třešeň odkvetlou , ale jabloň to jistí !!!


A ještě něco.

U Evičky Hortenzie jsem si objednala knoflíčky.
Jsou moc pěkné a moje objednávka byla ihned vyřízena.


Muchomůrky a medvídci ( ti se špatně fotily) budou pro Elišku.
Jahůdka bude jako ozdůbka na čepičku , samozřejmě taky pro Eli.
Ostatní si zatím uschovám, nějaké využití se vždy najde.



Prostě se mi líbily a tak jsou moje.

A ještě jsem dostala od Evičky dárek, tyhle knoflíčky.


Evi, moc Vám děkuji , udělala jste mi velkou radost.

Určitě k Evičce nakoukněte.

Pro dnes je to vše.
Doufám, že včerejší let se vydařil.


Tak nezapomeňte a mějte se krásně !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat