pátek 5. června 2015

Mám nové kytičky





Přeji Vám krásné odpoledne.
Konečně jsme se dočkali pěkného počasí a hlavně sluníčka.

A já si udělala radost, tentokrát v podobě kytiček.
Na blogu u Janičky jsem našla odkaz na kytičky.
Samozřejmě jsem nakoukla.....no a hned objednala.
Kytičky už jsou doma a myslím, že to není poslední objednávka.
Janičce moc děkuji za odkaz.



Všechny kytičky jsou zasazené . Jen s rebarborou mám trochu problém.
Ta je taková povadlá,tak nevím zda se uchytne.
Nechám jim trochu času na zpamatování a pak Vám je ukážu.

Jinak jsem objevila pod kůlnou starý koš a hned jsem jej využila.


Švagrové se tento nápad velmi líbil a mě také.

Ještě něco ze zahrady.....


A takto spolu roste šípková růže a ořešák.



A třešně zrají ....a špačci sklízí o stošest.
Příští týden budeme mít po třešních.

Jahůdky už také sklízíme.

A na závěr růžička pro Vás.
Konečně už rozkvétají.


Mějte se krásně a užijte si víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat