pátek 19. června 2015

Svetřík a něco ze zahrady



Přeji Vám pěkné páteční odpoledne.

Dokončila jsem druhý růžový svetřík pro Elišku.
Opět jsem pletla z příze NICO a ještě mi z objednaných
osmi klubíček necelé dvě zbyly.
Ty zatím odpočívají.



Knoflíčky jsem Vám už ukazovala koupené u Evičky (Hortenzie).


A teď něco ze zahrady.
Ve skleníku hezky rostou okurky.


Tyhle jsem nasadila na zkoušku.
Větší část okurků je venku, ale ty jsou ještě dost malé.


Taky papričky pěkně rostou.
Daří se i rajčátkům, ale ty jsem zapomněla vyfotit.


Na salátku si pochutnáváme skoro každý den.

A takto mi letos rostou cukety.
Ty jsou nasazené venku.


Za pár dní budeme sklízet první cukety.

Hrášek ten už je zralý.


A pro dnes se s Vámi rozloučím prvním květem kaly.


Loni jsem je zapomněla vysadit.
Letos jsem je pro jistotu dala do květináčů a mám
tam i od Květušky.
Zatím vykvetl jenom jeden květ.


Mějte se krásně a přeji Vám prima víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat