středa 11. listopadu 2015

Obrovská radost....

Přeji Vám pěkný večer.

O tom, že jsem klubíčkový závislák jsem už psala.
Téhle závislosti se asi nezbavím.

Nedávno jsem na moc pěkném blogu u Haničky,
objevila nabídku na klubíčka.
A tak jsem si řekla, že zkusím, zda ještě nějaká zbyla.
Hanička mi hned odpověděla a poslala.
Nechtěla ani úhradu poštovného.

A taková krásná klubíčka mi přišla.


Srdíčko mi zaplesalo. Eli bude mít krásné svetříčky.

Minulý týden se Hanička ozvala znovu.
No....a já.....závislák, už mám další.




Tentokrát to byla velká krabice.
Takhle klubíčka pěkně spolu.


Haničko, jsi človíček se zlatým srdíčkem a moc Ti děkuji.
Ani nevíš jakou jsi mi závislákovi udělala obrovskou radost.
Jen nevím jestli to už není nemoc.....haha.

Mějte se krásně a užívejte si pěkné chvíle u Vašeho tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat