středa 2. prosince 2015

Šátek a něco navíc.....


Přeji Vám pěkný večer.

Dnes Vám chci ukázat pletený šátek .
Mám jej hotový již delší dobu, ale teprve teď
na něj došlo.

Pletla jsem z příze Patricie, kterou jsem si
objednala z Vlniky.

Použila jsem jehlice č.3 a spotřebovala
jsem 12,5 dkg.



A ještě z blízka....



Příze je velmi příjemná na omak a pletlo
se z ní dobře.

Na fleru jsem si objednala něco k dotvoření.


Už jsem i poskládala...


Ještě jsem doplnila větvičkami a dekorace je hotová.
Večer se pěkně svítíme.


Stromeček i krabičku jsem nechala
přírodní , zatím se mi líbí takto.


Srdíčka a hvězdičky jsou ponechány tak,
ještě přemýšlím kam s nimi.
Ptáček je zavěšen , ale zapomněla jsem ho vyfotit.

A na závěr fotečka našeho Čika.

Takto se uvelebil na židlích v jídelně.
No asi mu tato poloha vyhovovala, vydržel
ležet docela dlouho.



,, No co, musím si odpočinout ´´

To je pro dnešek vše.
Mějte se krásně a užívejte si adventní čas .

Žádné komentáře:

Okomentovat