středa 9. prosince 2015

Z mého tvoření....

Přeji Vám pěkný večer.

Dnes vám chci ukázat co jsem poslední dobou tvořila.

O tom, že mi Hanička poslala kubíčka jsem již psala.
Nechtěla uhradit poštovné a tak jsem jí upletla nákrčník.
Už vím, že dárek dostala a tak můžu ukázat.



Nákrčník má pěknou šedobílou barvičku.
Přidala jsem ještě kahánky, ty teď určitě přijdou vhod.
Pletla jsem z příze Bibina z Vlniky.


A tady je další nákrčník. Kousek jsem Vám již
ukazovala.




Nádherně samovzoruje.
Příze z Vlniky - Tera multi.
Barva je nejlépe zachycena hned na první fotečce.

Nikdy neříkej nikdy.
Ano....tak u mě to teda platí.
Když jsem loni dokončila hvězdičky na stromeček,
tak při jejich vypínání jsem si řekla, že už je háčkovat nebudu.
Ouha....na blogu u Blaničky hvězdičky jsou....
...no, nějaké se mi zalíbily... a už to bylo.


Naštěstí mi došla bílá perlovka....uf...


A konečně se dostávám i k mlsání.
Na blogu u Vastičky jsem objevila recept na plněné perníky.
Pár jsem jich upekla, teď čekají na zdobení.


Pro dnešek se s Vámi loučím.
Přeji pěkný adventní čas a ať se Vám vše daří.

Žádné komentáře:

Okomentovat