pondělí 1. února 2016

.....a je to....

Přeji Vám pěkné odpoledne.

A je to....konečně..... jeden z mých kostlivců je hotový.
Deku jsem háčkovala ze zbytků přízí- Batole, Perleta a Glorie.
Potřebovala jsem se zbavit klubíček a tak vznikla tahle barevná deka.




Deka má na šířku 185cm a na délku 195 cm.
Na svou velikost je docela lehká , váží 1,4 kg.

No a už jsem začala na dalším kostlivci.
Je to také deka, ale poněkud menší.



Počasí si s námi docela zahrává.
Minulý víkend jsem psala jak k nám dorazila zima
a tento víkend svítilo sluníčko.
Několik foteček oblohy.




Také jsem vyzkoušela trhací slaný koláč od Moniky z kopečku.
Blog určitě znáte a všem kdo jste ještě tento koláč nevyzkoušeli,
mohu jen doporučit.


Ještě než jsem stihla koláč předělat na talíř, začal pomalu mizet.

Pro dnes je to vše.
Mějte se krásně a přeji příjemné chvíle u Vašeho tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat