neděle 13. března 2016

Od nás....




Přeji Vám krásné nedělní odpoledne.

U nás celé dopoledne pršelo, ale teď sem tam zasvítí
sluníčko. Do toho už několik dní fouká silný vítr.
Na jaro si budeme muset ještě chvíli počkat.

A tak jsem se pustila do šití.



Elišce jsem ušila hrací kalhoty.
Na šití sukýnek si budu muset počkat.
Našemu zlatíčku vyhovují tepláčky, protože musí
vše řádně prozkoumat a přeskládat.

Taky jsem si ušila nový povlak na polštářek.



Podobné kytičky jsem viděla na blogu u Marušky
ze Slovenska a rozhodla jsem se udělat hokus pokus.

A tady naše zlatíčko.



Tady právě něco objevila, co by stálo za průzkum.
Houpací šašek je trochu oprýskaný, ale už má chudák
něco za sebou.
Je vlastně můj, houpala se v něm já, sestra, všichni bratranci
a sestřenky a taky naše dětičky a opět se mi vrátil.
Eliščin tatínek jej trochu vylepší a zase bude fešák.

A tuhle kytičku narcisek, jsem dostala od Eliščina tatínka.


Od manžela a syna mám slíbené kytky na zahradu.




Elinka má za 10 dní 11měsíců.
Začíná cupkat , stále používá svojí hatmatilku
a protože nemá ráda dudlík, pije z hrnečku s cucáčkem a taky umí
pít z brčka, což jsem teda hleděla (vůbec mě nenapadlo,
že tohle malé děti svedou).
Jinak ví, že z postele anebo z gauče se slézá nožička napřed.
Je to prostě naše zlatíčko a náležitě si jí užíváme.

Pro dnes je to vše, doufám, že jsem Vás moc neunavila.
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat