pondělí 20. června 2016

Vyřešeno....



Přeji Vám pěkný začátek nového týdne.
U nás trochu popršelo ale to nevadí, protože vody je opravdu
potřeba.

Ptáte se co je vyřešeno ?
No...přeci sýr....
Na Vaše rady jsem napsala na info@lactalis.cz.
Hned ráno jsem obdržela mail od paní ředitelky,
kde se mi omluvila poprosila mě, zda bych jí mohla zaslat
krabičku i s nálezem ze sýru.
A mi poslala poukázky na nákup.

Vám ještě jednou děkuji za podporu.




Něco ze zahrady.

Začínají kvést lilie .


Tyhle mi v loni nekvetly, protože mi je něco zrušilo.

A už začínají kvést ty od Květušky.
Jen doufám, že nebude moc pršet.



I denivky se rozvíjejí.
Tu na poslední fotečce se mi podařilo nechtě ulomit při zalévání.
Bylo to poupě, ale rozkvetlo.

Motýlci se moc fotit nechtěli.





Lobelky mě stály 16Kč obě, byly chudinky poslední.
Jsou takové zďablé, ale už jsou nasazené v truhlíku, tak
doufám, že to přežijí.
Petúnka byla za 15 kč, tak jsem si k červené přibrala růžovou.


Tenhle mrak jsem si musela vyfotit.
Připadal mi jako hlava pudla.

Doufám, že jsem Vás moc neunavila.
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat