úterý 5. července 2016

Trošku tvoření a ze zahrady...



Přeji Vám pěkný večer.

Poslední dobou blog trochu zanedbávám.
Užívám si pěkné počasí a po troškách zpracovávám úrodu.

I když tvoření taky moc nedám, přeci jen jsem Elišce
uháčkovala sukýnku.

Háčkovala jsem z příze Kateřina.


Elišce sukýnka velmi sluší, jen ji nemám vyfocenou.
Snad příště.

Na zahradě stále něco kvete .



Růžičky mi dělají radost.
Ta růžová je letos koupená, tak je zatím slabší,
ale doufám, že se rozroste.


Třapatka začíná kvést a láká spoustu motýlků
Dnes se ,ale fotit nechtěli.


Tady už si dali říct.


Slezové růže taky hezky kvetou.


Tohohle malého vrabčáčka jsme měli včera na dvorku.


I slunečnice rozkvetla.
Ta druhá bude mít spoustu květů.
Vůbec jsem je nesadila. Začaly růst na dvorku
jen tak. No asi jak spadly semínka , když se sypalo
ptáčkům v zimě.
Já je přesadila na zahradu a daří se jim.


Pro dnes je to vše.
Mějte se krásně a užívejte si prázdniny a dovolené.

Žádné komentáře:

Okomentovat