středa 10. srpna 2016

...tak jsem to nevydržela...



Přeji Vám pěkný večer.

Jistě se ptáte co jsem nevydržela....no ještě čekat
ohledně melounů . A tak jsem první největší v pondělí
utrhla.


Vážil 3,5 kg a i když nebyl uvnitř tak červený jako
ty kupované, byl velmi sladký a šťavnatý.
Chutnal i Elišce.
Teď jsem zvědavá jestli těch zbývajících pět dozraje.

Na zahradě stále něco kvete a najde se i dost práce, ale to znáte.



Koupila jsem si dvě nové růžičky Polyantky, odrůda Dagmar.
Jedna je na zahradě a druhou jsem vzadila do staré pneumatiky na dvůr.


Tuhle tuji jsem si vypěstovala ze semínka a pokouším se ji vytvořit
ke svému obrazu.


Rozkétá Bohyška.
Dnes celé dopoledne pršelo, tak trochu dešťových kapek.


A něco z tvoření.


Po večerech trošku tvořím.
Sestřenka mě poprosila o prostírky pod kafíčko.
Materiál neznámý, prý...to jsem našla tak to vyzkoušej.
Jde to.


Ještě háčkuji další a k nim chci menší košíček
pro jejich uložení.

Na závěr naše zlatíčko.
Teď jsem ji dva dny hlídala a bylo nám spolu moc hezky.


Voda to je její, moc ráda koupe i kamínky.
Na hoře má obuty strejdovi papuče, říkám že bruslí.

Moc Vám děkuji za milé komentíky a mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat