čtvrtek 10. listopadu 2016

Košík na klubíčka...........



Přeji vám pěkné odpoledne.

Také máte rádi košíky?
Já moc, ale ty proutěné...provází mě již od dětství.
Můj dědeček pletl malé i velké koše , kukaně pro slepice
na snášení vajíček a samozřejmě i pomlázky.
Jako malá jsem se ho pozorovala v jeho dílničce při pletení.
Dnes už mi zbyly jen vzpomínky...ale proutěné věcičky mám ráda
stále.
Nedávno jsem objevila firmu JIPRO která se zabývá pletním z proutí.
Neodolala jsem a pořídila si košík na mé tvořeníčko.
A dnes mi přišel.


Je krásný a dole i zdobený.


A tady už s klubíčky v mém tvořícím koutku.


Košík má velkou výhodu. Můžu si jej přenášet , hlavně
v létě na zahradu a nemusím honit klubíčka.


Mám ho v pravý čas....Eli se rozhodla, že mi občas
vypomůže s klubíčky. Určitě si umíte představit
jak to dopadá...sem tam něco upáráno.
Teď dám košík z dosahu ruček ... a je to.

Určitě nakoukněte .
Spousta nádherných košů , košíků pro miminka i pro zvířecí miláčky.
Výběr opravdu velký a stojí za to.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat