čtvrtek 2. února 2017

Došlo i na nás.....



Přeji vám pěkný večer.

Když jsem si prohlížela vaše blogy, viděla jsem u většiny
z vás na fotečkách spousty sněhu.
U nás jen troška, ale aspoň jsme nemuseli odhazovat.
Jenže.... v úterý odpoledne začal padat sníh.
Padal a padal.....a tak jsme se hezky prohazovali.
Ještě dnes ráno jsme odklízeli co napadlo včera večer.
Dnes odpoledne byla teplota 2 stupně nad nulou a sníh
začíná ubývat.
No...tak jsme si protáhli svaly.







Konečně mám dodělanou deku.
Hotová byla , jen jsem ji chtěla ještě podšít.
Myslím, že se bude líbit.
Měří 70 x 80 cm a je podšitá šedou minky.



Míša je uháčkovaný a našitý.
Zkoušela jsem mašličky různých barviček , ale nakonec
jsme se zhodly se starší dcerou, že červená nejvíc vynikne.

Minule jsem zapomněla ukázat maličkaté rukavičky ( pěstičky ).


Můj tvořící koutek se přesouvá i k počítači.
Mám v něm uloženy návody na čtverečky a tak
tvořím i tady.


Na papíru vidíte, že mám občas i malou pomocnici.

Pro dnes se vámi loučím, mějte se krásně a přeji pěkné
chvíle u vašeho tvoření.

Žádné komentáře:

Okomentovat