úterý 21. března 2017

Týden a něco navíc......




Přeji vám pěkné jarní odpoledne.

Jistě vás zajímá proč týden a něco navíc.
Tak dnes je to týden co se narodilo naší druhé dceři naše
další zlatíčko.
To, že je to holčička jsem již psala. A dnes vám ji ukážu.
Byli jsme za nimi v neděli na návštěvě.


Tak to je naše druhá vnučka .



Sárinka byla napapaná a tak spokojeně spinkala.


Jak ten čas letí...... tak tohle je Eliška.
A za měsíc už bude mít dva roky.

Protože se narozky Eli blíží, upletla jsem jí svetřík.


Pletla jsem z příze Elian klasik.

Tuhle vestičku jsem dělala asi před měsícem, jen jsem ji neukázala.


Opět příze Elian.

Taky jsem háčkovala i něco jiného než čtverečky.
Staré pouzdro na mobil už nebylo pěkné a tak jsem
si udělala nové.




A jarní pozdrav od nás.
První fialky.



Pro dnes se s vámi loučím.
Mějte se krásně a užívejte si jaro.

Žádné komentáře:

Okomentovat