pondělí 22. května 2017

Nadešel čas.......




Přeji vám pěkný den.

Nadešel čas a já mám konečně z půdy dole další poklad.
Tentokrát to není žádný drobeček , ale pořádný kus....
...vlastně dva ...


Musím říct, že muž nejprve protestoval, ale nakonec s pomocí
syna se nechal přesvědčit.

Tak tohle je jeden kus.


Tohle není žádný žebřík, ale bok ze starého žebřińáku.




Takto dělá plůtek u jahod.
Druhý bude zatím na druhé straně jahod.
Přemýšlím ještě o jiném místě, ale zatím počkám.
Letos žebřiny nechám v původním stavu.

Na půdě je další ,, stařešina " jak říká synek.
Já mám tyhle věcičky ráda. No půda ukrývá
váhu -decimálku jak se jí říká.
Její čas taky přijde a o to bude moje radost větší.

Jinak na zahradě začínají kvést pivoňky- nádhera.
Letos je čtrnáct květů, začínají rozkvétat postupně.





Pro dnes se s váni loučím a přeji pěkný týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat