pondělí 12. června 2017

Stihla jsem to......



Přeji vám krásný den.
Moc vám děkuji za milé komentíky na které jsem
zapomněla odpovědět. Moc si jich vážím.

O mém háčkování čtverečků už jsem psala.
Samozřejmě jsem začala dělat čtverečky brzy...
...no, ale to bych nebyla já, kdybych do toho nedělala
ještě něco jiného. Hlavně jsem se věnovala zahradě
a taky Elišce.

Musím říct, že jsem měla obavy zda tu deku stihnu,
nakonec jsem ji stihla a v sobotu předala oslavenkyni.
Líbila se a to je hlavní a oslavu jsme si taky užili.

A tady je.


Zkoušela jsem fotit i na zahradě, ale foukal vítr
a než jsem stihla vyfotit, vždy mi deku trochu
přerovnal po svém.

Tak ještě jedna z domu.


Je háčkovaná z příze Glorie a skládá se z 200 čtverečků.
Rozměr je 90x 170 cm .



Převázala jsem mašličkou, uložila do dárkové taštičky
a ještě s ostatními dárky předala oslavenkyni.


Pro dnes je to vše, za chvilku mi přijede zlatíčko.
Mějte se krásně užívejte si sluníčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat