pátek 14. července 2017

Tvoření....



Přeji vám pěkné páteční odpoledne.

Dnes se u nás konečně ochladilo..... no i když máme
24 stupňů, tak o proti minulým teplotám to ochlazení je.

Poslední dobou mé příspěvky trochu váznou a vypadá to,
že nic netvořím. Musím se přiznat, že jsem si vzala chvilku
od tvoření klid.
Teď už jsem to opět já, protože mám zase rozděláno několik
věciček najednou.

Z mého posledního tvoření.
Elišce jsem ušila šortky na písek.





A něco pro miminko.

Eliška bude mít za měsíc a půl sourozence, tak něco pro ně.
A protože víc neprozradím, tak je fotečka opět černobílá.





Na závěr můj dnešní úlovek.

Jak jinak než na třapatkách. Ty opravdu lákají
nejvíc malých návštěvníků.


Tenhle fešák je u nás poprvé .
Zdržel se dlouho a s focením neměl žádný problém,
tak doufám, že se zase objeví.


Mějte se krásně.
Přeji vám prima víkend a pokud se chystáte na dovolenou,
tak šťastnou cestu.

Žádné komentáře:

Okomentovat