čtvrtek 10. srpna 2017

.... máme stále horko.....




Přeji vám hezký den.

U nás je opět horko a musím říct, že i když mám léto velmi
ráda, tak se těším až se trochu ochladí.

Dnešní ranní teplota.


Příroda musí být řádně popletená. V úterý ráno 13 stupňů , včera 20
a dnes ještě víc.

A takto se probouzel dnešní den.


Po vyfocení téhle fotečky se přihnal velký vítr, párkrát se zblesklo,
jednou zahřmnělo, spadlo asi deset velkých kapek a bylo po dešti.

Aby to dnes nebylo jen o počasí, tak pár kytiček.



Semínka krásenek jsem dostala od Luďky, které ještě jednou děkuji.
Jsou moc pěkné , jen je škoda ,že nemají tolik vody kolik by potřebovaly.

Taky jsem letos vysadila afrikány.
Sbírala jsem semínka i nízkých a mám jen vysoké.



Při dopisování dnešního příspěvku opět spadlo pár kapek
a konec......
Tak třeba příště.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat