pondělí 21. srpna 2017

.....všehochuť....



Přeji vám pěkný den .

Dnes je opět slunečno , jen teplota klesla, což je úleva.

Z pátku na sobotu se nedalo spát, bylo horko i v noci.



Další noc se už spalo lépe.

V sobotu jsem dokončila chobotničky.
První dvě si vzala Eliška a růžová zbyla pro Sárinku.
Ještě jsem jí přidělala kytičku.


A tady jsou chobotničky pro miminka.



Každá má na hlavince kytičku.
Protože jsme se s dcerou domluvily, že já udělám chobotničky
a ona je pošle, tak včera putovaly do Brna.


A už se blížíme .


Návštěvu u mladých jsme si užili .
Hlavě jsme se potěšili se Sárinkou.


,, Kuk.....to jsem vyrostla, už mám 5 měsíců ´´



,, Nerušit, něco jsem objevila ´´


Tak se s vámi loučím a doufám, že jsem vás moc neunavila.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat