úterý 29. srpna 2017

.....ze zahrady.....



Přeji pěkné odpoledne.

U nás je opět horko. Z poslední předpovědi na víkend, kdy
mělo pršet spadlo asi deset kapek , toť vše.

Voda na zalévání dochází a studně jsou na tom taky bídně.
Tak doufám, že nám už konečně zaprší.

A takto to u nás za zahradě vypadá.




Začínají usychat i maliny.

A toto jsou třapatky.


Lépe jsou na tom bohyšky.



Tyhle jediné mají stín.


K pařezu jsem vysadila povijnici.


Má pěknou jemnou barvičku .


Tenhle fešný bodlák je taky z naší zahrady.
Toho jsem ale nesadila.....


Velkou radost mi dělají rajčata ve skleníku.

Rozhodly se zabrat skoro celý skleník.


Úroda letošních melounů je slabší.
Jen čtyři a trochu malé , doufám, že budou aspoń dobré.


Podařila se mi vyfotit pavučinka.

Pro dnes se loučím a doufám, že jsem vás moc neunavila.

Žádné komentáře:

Okomentovat