pátek 29. září 2017

....mé tvoření.....



Přeji všem návštěvníkům mého blogu pěkný páteční den.
Také děkuji za milé komentíky, které mě vždy potěší.

Po deštích tady máme babí léto a tak na zahradě dodělávám to co
jsem kvůli dešti nemohla. Hlavně dělám větší kytičkový záhon
a tak kopu , ryju a přesazuji. Doufám , že to letos stihnu.

Po večerech něco tvořím.
Tuhle hračku jsem háčkovala na přání dcery pro Sárinku.


Pro Lukáška jsem upletla bačkůrky.



A takto již dodělané.

Pro kamarádku jsem uháčkovala povlak na polštářek.


A ještě z druhé strany.


Na zahradě se mi podařilo vyfotit motýlka, který u nás ještě nebyl.


A taky jsem konečně ulovila i běláska.
Letos byli rychlejší než já.


Na závěr malá podzimní dekorace.


Mějte se krásně a přeji vám pěkný víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat