pondělí 11. září 2017

opět něco ze zahrady....



Přeji vám pěkný večer.

U nás zatím nic nového, jen se začínáme střídat s babičkou Aničkou
v hlídání Elišky. Dcera dnes ráno musela nastoupit do porodnice.
Mimi se prostě rozhodlo, že nikam spěchat nebude.
Takže já jsem už od prvého termínu jako na trní .

Tak aspoň něco ze zahrady.

Sucho bylo úmorné a já jsem potřebovala předělat kytičky.
A tak jsem se pomalu plahočila a kopala i v té zemi, která místy
byla jako beton. Ale podařilo se. Teď to ještě tak nevypadá,
ale příští rok to bude hezčí.


A takto již přesazené.
Některé kytičky putovaly do většího záhonku.
Ten ukáži až bude hotový, doufám, že to letos stihnu.



A na druhé straně jsem musela přesadit hortenzii,
protože ji pomalu začala utiskovat tuje.




Musím říct, že takto rozšířené se mi to líbí víc.

Jinak suším natě a bazalku, ze které dělám bazalkovou sůl.



Protože letních jablíček bylo hodně, tak kromě rozdání,
dělání kompotů a závinů i suším.
Ty mám moc ráda, doufám že mi letos vydrží i do Vánoc,
loni se nějak nezadařilo.



Melouny tentokrát urostly jen čtyři a menší.
Ovšem chutnaly báječně.



Rajčata ve skleníku stále rostou, chvílemi mi
připomínají lijány.




Doufám, že jsem vás moc neunavila .

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat