středa 29. listopadu 2017

Kalendář pro Elišku....



Přeji vám pěkný den.

Již delší dobu jsem se zmiňovala o tom, že tvořím
adventní kalendář pro Elišku.
Ten jsem viděla loni na blogu u Helenky, která vytvořila
krásný kalendář pro svou princezničku Eli.
Helenko, moc děkuji za inspiraci.

No... a tak jsem se do toho pustila.
Eliška miluje krtečka a tak jsem přemýšlela jak to udělat.
Nejprve byly nákresy a pak konečně došlo na tvoření.



A takto vypadá.....



Krtek má na čepici i bambulku.


Každý vagónek je kapsička ve které má Eli malé překvapení.
Pod stromeček přibyl ještě jeden balíček, ten si otevře až na Štědrý den.
Krabička je přivázaná, takže obrázek pak bude bez ní.


Dcera kousek kalendáře viděla a líbil se jí.
Tak doufám, že se bude líbit i Elišce.
Když ho viděl syn, prohlásil že můžu kalendář dělat na prodej.
Já.... už nikdy.
Jo, jó... příští rok to bude pro Sárinku.
Jen doufám, že se jí bude líbit nějaká jiná pohádka.

Pro dnes se s vámi loučím a moc děkuji za milé
komentíky, které mi píšete. Vždy mě moc potěší.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat