čtvrtek 4. ledna 2018

Povánočně......



Přeji vám pěkný den .
Srdečně vám děkuji za milé přáníčka k Vánocům i Novému roku
a milé komentíky, které jste mi během lońského roku napsali.
Udělaly mi velkou radost a moc si toho vážím.


Vánoce i Nový rok jsme prožili v pohodě.
Měli jsme doma obě dvě dcery s rodinkami, užili jsme si našich
vnoučátek a podnikli jsme nějaké návštěvy.

Vánoce jsem opět ladila do modré.


Příště přidám ještě víc stříbrné.





A něco z dárečků.


S manželem jsme dostali každý svůj lapač snů.


Balanční podložku.


A já své vysněné kouličky.

Mezi svátky napadla trocha sněhu a kromě Elišky z něj měl
obrovskou radost i náš Ćiko.
Jen fotit se moc nechtěl.


Pro dnes se s vámi loučím a příště ukážu dárečky, které jsem
pletla pro princezny.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat