úterý 30. ledna 2018

Ze zahrady...........



Přeji vám pěkné odpoledne.

Každý den chodím s Čikem na obhlídku zahrady.
Dnes svítí sluníčko a vypadá to, že máme jaro.
Zdání klame, fouká studený vítr a tak nás přesvědčuje ,
že stále máme zimu.

Na konci zahrady začal Čiko blafat a díval se na sousedovic
ořešák. Důvodem byla malá hnědá návštěvnice.....
.....honem jsem vylovila foťák. Jedno cvaknutí mi tolerovala
a pak šup a zmizela za plotem.
Samozřejmě jsem honem šla nakouknout , jestli tam někde není.
Nic......a tak jsem schovala foťák a popošla kousek dál.
Otočím se a veverka pěkně hupky dupky proběhla naší zahradou.
Nakonec se mi ji přeci jen podařilo trochu vyfotit.
No.....ona tam měla kámošku, takže vlastně nevím, kterou jsem
vyfotila. Navíc na těch tmavých stromech se dost těžko fotily.




U sousedů.
Má parádní uši.



Tady je vidět spíš jen ocásek.



Tu je hezky schovaná, kousek pod vrchem fotky.


Tady právě přeskakovala na další strom.




Tady je konečně nejlépe vidět.

A jedna stínová.


Na závěr včerejší červánková.


Doufám, že jsem vás moc neunavila.
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat