středa 7. února 2018

Sponkovníček.....






Přeji vám pěkný večer.

Včera jsem ušila Elišce sponkovníček. Má delší vlásky a tak
sponečky , gumičky a čelenky jsou zapotřebí.
Se sponkovníčkem budou vždy při ruce.
Inspiraci jsem našla na pinterestu.





Taky jsem si trochu hrála a upletla pro panenku oblečky.




Minule jsem ukazovala šatičky na karneval.
Eli se moc líbily a na to, že jsem je šila od oka jí
seděly dobře.


Naše Mášenka se zapojila i do soutěží.




Za pomoci maminky, skákala i v pytli.


Tady s tatínkem..... chtěla si bouchnout do balónku.

Kouzelný karneval uváděl Jirka Hadaš, který měl připraven
pro děti celý dvouhodinový program.





Na závěr jeho auto, které se mi moc líbilo.




Tak to je pro dnes vše, doufám že jsem vás moc neunavila.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat