pátek 6. dubna 2018

Konečně.....



Přeji vám pěkné páteční odpoledne.

Děkuji vám za milé přání k Velikonocím.
Velikonoce proběhly v klidu a pohodě.
Zdobila jsem jen trochu, nějak jsem to nepřeháněla.



Ještě jsem měla na dvěřích věneček, který vždy zapomenu vyfotit.

Tak jsme se konečně dočkali a jaro se probudilo.
Na zahrádce to pomaloučku začíná kvést .

Z irisků mám velkou radost, loni nekvetly.






Stihli jsme i malou procházku do polí.





A nezapomněli jsme koupit semínka a to bych nebyla já,
kdybych něco nepřidala do košíku.
Letos ještě jeden červený rybíz.


Přidala jsem moruši .



A taky růžičku.
Asi propadám kouzlu růží stejně jako moje babičky.


Na závěr jedna fotečka hrdliček.


Doufám, že jsem vás moc neunavila.

Mějte se krásně a přeji pěkný víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat