čtvrtek 10. ledna 2019

....co dělám.......



Přeji vám pěkný večer.

Co dělám .......stále jsem doma a chodím na rehabilitace.
Když jsem se vracela z pondělní, tak mi volala dcera, jestli bych
nevyzvedla Elišku u druhé babičky. Dcera dorazí s Lukáškem později.
Eli celou cestu povídala a povídala a v půlce cesty povídá....babiško,
já budu u tebe spát.... to můžeš , já budu ráda...tak huláááá!!!

Hrály jsme si, malovaly, povídaly i na pohádky se dívaly.
Prostě jsme si to spolu užily.
Není nic krásnějšího, kdy vám ten skoro čtyřletý drobek řekne:
...babiško, já tebe mám moc láda...



V úterý sněžilo a fučel vítr , tak jsme si udělaly sněhuláka doma.



Eli ráda stříhá a tak jsme z nastřihaných papírků udělaly další obrázek.
Trošku jsem upravila některé tvary.
Večer vzala obrázky domů mamince.

No....a já po večerech pletla další oblečky pro panenku ( tentokrát pro
Eliščinu) , ale bohužel jsem je zapomněla vyfotit.
A tak jen poslední dva kousky, které jsem do Vánoc nestihla dodělat.


Teď oblékám miminko co mají holky u nás.


Svetřík jsem pletla vcelku.

A soupravička.


Ještě mám v plánu šatičky .
Jinak svetr pro sebe už mám dopletený, jen se nějak nemůžu donutit k jeho
sešití. Tahle konečná fáze mě moc nebaví.

Pro dnes je to vše.
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat